tirsdag 15. januar 2013

Øvelse gjør mester...!

Jeg prøver å gi denna krabaten litt vann om dagen....det er i grunn greit at han kan bli vant til å drikke vann... men det er ikke lett....den er jo mye mer spennende å tygge på....og dessuten hadde det vært greit om han kunne fått litt erstatning på denne flaska..... mammaen kunne jo innimellom for en gangskyld kommet på besøk til folk da hun egentlig ble invitert....og ikke alltid måtte si: JEG MÅ LEGGE BARN FØRST....det er jo egentlig veldig greit...skal ikke klage på det... men på den andre siden er det greit å få opplæring i å drikke av noe annet enn mammas pupp.....så får vi se...hvor lang tid dette tar.....jeg er ikke kjent for å være så alt for tålmodig....og desverre ser det ut som om mine barn har arvet den egenskapen...Emil blir nemlig illsint når den frustrerte faren prøver å dytte denna flaska i munn på`n.... samma var det med broren.....men når først det gikk seg til med den flaska...nei gud forby....da var det ikke annet som var godkjent....bla. mammas pupp ble stengt ute....så sånn gikk det....derfor har ikke denna nye bebisen fått flaske før nå.....for jeg syntes den puppen med melk er ganske så kjekk å ha.....! og litt koselig:) baby tiden går egentlig alt for fort!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar