mandag 7. januar 2013

Søvnløs...

Jepp, det er akkurat det jeg er nå. Men har jeg vett nok til å legge meg....nei, der har du meg i et sant lite nøtteskall igjen! Jeg vaser isteden rundt som en zombie med bustete hår, og med ALT for mye kaffe innabords!

I dag er det mandag...rett og slett! Og natta har vært mer eller mindre søvnløs...ikke mange timene! For det har seg sånn at denna lille bolla har en tendens til å finne ut at det plutselig er fornuftig å værra litt våken. Sånn 04:15 er et fint tidspunkt å våkne på...Da er tiden inne for å ligge å småskravle å dra morra si i håret...til mammaens store fortvilelse. Og på den andre siden ligger 4 åringen og sparker meg i ryggen og syntes egentlig jeg ligger litt sånn på han sin plass...for sånn er det her...hver natt...3 stykker i en seng på 1,50...og til tider 4 når bolla bestemmer seg for å være våken! 
Så til min store fortvilelse prøver jeg igjen å bruke puppen som sovemiddel, som resulterer i at den lille prøver å bite hele puppen av...jaiks! Men så ligger jeg der da, frustrert ( og litt irritert!) trøtt som et bybud, med en smørblid unge ved siden av meg, en 4 åring med alt for spisse albuer og en gubbe som snorker....Det slår meg at HALLO! Det kunne vært verre....Han lille hadde ikke trengt å være så blid, han kunne rett og slett vært skikkelig sinna! Det har jeg hørt om noen som er. Hyler hele natta. Ja, det kunne han ha gjort. Så kunne han storebroren ha våkna og helvete hadde vært i gang...
Men nei, sånn er det ikke. Så jeg får vel være glad til. Og det tok vel ikke så alt for lange stunda før vi var i drømmeland og sov til åtte!Hvilket var egentlig litt for lenge, for vi skulle jo bhg. Men vi var der til klokka ni, så det gikk fint i dag og:)

Så kanskje jeg rett og slett skal legge meg litt mens denna klumpen sover? Klesvaska går jo ingen steder?
Jeg får vel akkurat lagt meg ned før han våkner, for det er litt sånn typisk meg det og...
Men men, du får skylde deg sjøl, sier mann min....ja, det er vel igrunn ganske sant!

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å skrive vennen! Sitter her å ser for meg situasjonene og ler for meg selv:)

    Lene <3

    SvarSlett