torsdag 10. januar 2013

Utgåtte fiskeboller og en hilsen fra sofakroken!

Jepp, det er akkurat det det ble i dag. For våres plan i dag var å ta livet forholdsvis med ro, hente Oliver i bhg og reise til mamma og pappa på middag. Fiskeboller hadde mimmi på menyen og Oliver hadde bestilt sjokoladepudding til dessert! 
Det er så hyggelig å reise på sånne hverdagsmiddager, så jeg hadde faktisk sett frem til en hyggelig ettermiddag hjemme hos mor & far. 

Men sånn ble det altså ikke, Oliver våknet akkurat i det vi hadde tenkt å snuble til sengs....Oppkast i hele senga...Faren ble som vanlig likbleik i tryne og forsvant inn på gjesterommet, og sa....jeg legger meg her i natt jeg! Og der sto jeg med en seng full av spy...
Og hver påfølgende time har vi vært på do besøk...stakkars lille klumpen min. Så med gloheite tottiser har han ligget klint innpå mammaen sin i hele natt.

Så nå surrer vaskemaskinene, dynene luftes og vi tusler i pysjen. Oliver ser på tegnefilm og minstebolla gliser til stadighet!



2 kommentarer:

  1. Usj da, god bedring til Oliver-gutten til tante <3

    SvarSlett
  2. takk for det! Jeg er ikke syk lenger, svarte Oliver til det:) Så han er på bedringens vei heldigvis!

    SvarSlett