søndag 6. januar 2013

Sannheten

For det er liksom det som er greia med denne lille bobla her. Jeg kunne jo aldri ha laget dette til en blogg for det store internett. Det hadde jo ikke vært noe moro, for da kunne jeg jo ikke fortalt hele sannheten! For det er jeg helt sikker på at mange av disse bloggerne ikke gjør. Ingen er så perfekte. I tilegg må man jo delta på sånne bloggtreff og alt mulig, kan jo få magevondt av mindre!

Jeg kunne for eksempel ha sagt at jeg har et flott kontor nedi kjeller`n ment til scrapping og andre kreative utfoldelser. Sannheten er at det for øyeblikket er stappa fullt av julepynt og scrappeutstyret er totalt bortgjemt. Men det kommer for en dag, ja da....

Jeg måtte for eksempel sagt at hele familien akkurat har spist en deilig frokost og at vi har planer om å gå ut å få flotte roser i kinna alle mann for å deretter å gå inn å lage en bedre søndagsmiddag. Men nei, sånn er det ikke! Mannen i huset sover fortsatt ( var oppe sent i går og malt hos Tony og det ender som alltids opp med en øl for mye) selv om han innrømmer å ha blitt eldre og var under dyna hos meg rett etter midnatt. Oliver har fått potetgull til frokost, morra har glemt å ta på seg bh og har tidenes grorudpalme! Har ikke tenkt å gå ut av døra, har rett og slett planer om å gjøre ingenting. Oliver ser sikkert alt for mye på tv og går alt for lenge i pysjen. Middagen er ikke engang planlagt... Vi skal i bursdag til vår kjære svoger i ettermiddag og satser på å bli servert en pølse eller to...
Så det er en søndag her hos oss....men jeg skal bake brød. Det gjør jeg hver uke! Det er faktisk helt sant...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar