lørdag 12. januar 2013

Happy lørdag!

En lørdag helt uten program, er fryktelig deilig! Det er ikke så ofte, men i dag har vi ikke vært utenfor døra! Gradestokken viste 17 kalde , så her har vi fyrt i peisen og bare vært latsekker....
Og husmoren selv hadde ihvertfall fryktelig godt av en avslappende dag etter to dager med omgangsyke og lite søvn!

Og det som er så koselig når man bare er hjemme og gjør ingenting, er å få overraskende besøk! For det var akkurat det vi fikk i dag:) Plutselig sto vår kjære svoger med våre to av tre nydelige prinsesser på døra. Eldstemann var på vift, 7 år og stor pike vet du:) 
Oliver ble kjempe glad for besøk av Maya og Sophie. Ungene underholdt seg selv, hvilket passet meg utmerket, for da fikk jeg gjort noe jeg skulle ønske jeg kunne gjøre oftere: hoppe i go`stolen med en bunke blader! Mens Kevin og Mr. ikkefanavdatafrik prøvde å finne ut av denne nye pcen våres!

Og er det en ting Maya er fryktelig glad i , så er det å kose meg sin lille fetter Emil. Det er sååå stas og hun skulle helst hatt han på fanget hele tiden:) 


Emil syntes det er veldig stas med disse klå fingra 4 åringene han også ,( storebror & Maya) men noen ganger kan det bli litt mye... Det morsomste er selvfølgelig å dra disse trolla i håret:) Det skal bli morsomt når bolla pinnsvin skal begynne å løpe i hæla på disse to altså! Skal bli meg et leven, men vi har ihvertfall ingen kjedelige familiesammenkomster når disse fem barna er i samme rom:) 


1 kommentar:

  1. M. skulle veldig gjerne hatt en baby selv og kose med den hele tiden hun ;o)

    SvarSlett