mandag 14. januar 2013

Effektiv søndag!

Med 22 blå utenfor døra, så ble det nok en inne dag! Oliver og kusine Maya stakk avgårde med bestemor og bestefar på utflukt til Hadeland glassverk. Noen jeg satt stor pris på:) Det var en stk trassig 4 åring jeg hadde med å gjøre med til morgenen i dag, en som har tråkka litt for mye oppå mammaen sin INNE i 4 dager! Så han koste seg masse ute på luftetur!
Jeg og Petter Smart fikk ordnet det vi skulle ha gjort for lengst. Nå har all julepynten kommet tilbake i eskene sine og plassert i boden, klare til neste år. Scrapperommet mitt er omsider blitt litt bedre, og printeren min har fått sett dagens lys:) YES!!Kanskje inspirasjonen også snart kommer snikende?? Det hadde vært digg!

Når denne trollungen kom hjem igjen, var det middagstider og mens mor kokkelerte fikk snekkern og hans lille hjelper noe å bryne seg på: Emil sin nye tripp trapp stolen skulle monteres!


Oliver ELSKER å hjelpe til! Og han er super flink med drillen og skal på ingen måte undervurderes! Det gjorde jeg nemlig en gang, og lot han fly rundt med drillen og dermed hadde han klart å skru opp alle skruene i terskelen på rommet sitt...og rakker`n hadde ikke en gang fylt 2 år!

Og dermed fikk bolla æresplassen på enden av bordet og vi kan endelig sitte alle sammen rundt bordet når vi skal spise:)

Også er det han snålingen da, som har en stor kjærlighet for pappesker! Ikke spør...ikke vet jeg! Men denne eska ble ihvertfall superhelt vinger! Og hu mor fikk streng beskjed ved frokostbordet i dag: IKKE kast den mamma!!! Og jeg svarte nei, da gutten min og tenkte POKKER, nå må jeg ha den eska rundt bena i all evighet...ahhh! Men sånn er det vel å ha unger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar