tirsdag 8. januar 2013

Cafè baby og en skravlesjuk mor!

Jepps, tross et par netter med lite og dårlig søvn så mannet jeg meg opp, og reiste på cafe i dag gitt! Dagene flyr til å styre med alt mulig hjemme, og når bolla pinnsvin sover, så er det deilig å hvile rumpa litt! Eller snorke litt,eller fly rundt som en gærning og rydde å vaske....
Men cafè besøk må man bare unne seg. Rett og slett. Sånn er det bare:) Og dessuten så gliser jo bare Emil fra øre til øre når vi er på cafè....for han får jo sitte på fanget og ha oversikten, mens morra skravler høl i hue på de andre mammaene! For det er veldig deilig å kunne prate annet enn...blæææ og synge bæ bæ lille lam hele dagen( ikke at jeg egentlig gjør det heller...er ikke helt sprø....!) Men uansett, det er godt å være sosial når man først kommer seg ut!

Og i dag ble det andre boller:
Den unge herremannen fikk nemlig sitte i en høystol for første gang. Og en av de andre mammaene hadde fått tak i noe fryktelig smart. Jeg husker selvfølgelig ikke hva det het, men det er ihvertfall en sånn spise dings som sånne små bebiser kan putte i munn, uten fare for å sette den i halsen. Den smelter nemlig med en gang:) Nesten som ostepop, bare myyye større! Og litt sunnere:)
Det forbauser meg nok en gang hvor ko ko opptatt man blir av sånne ting som småbarnsmor, men sånn er det bare:)
Så neste prosjekt for mitt ko ko småbarnsgen er å oppdrive slike spisedingser.... det er nemlig få butikker som har de. Ja, noe må man jo fordrive tiden med!

Nå sover begge unga, inkl den smårare faren! Han har en tendens til å sovne ved siden av 4 åringen sånn innimellom. Jeg har ikke tenkt å gå rundt som en halv søvnig zombie i morgen, så jeg skal for en gangskyld være fornuftig! Gå å legge meg! Før ni:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar