torsdag 17. januar 2013

Pinnekjøtt!

Jeg virkelig ELSKER pinnekjøtt! Og ingenting er som å komme hjem til mamma på middag:) Er så koselig, begge gutta var med og vi storkoste oss, mens herren i huset hadde andre ettermiddagsplaner! Har du hørt! ( han så vel sjansen til å få huset for seg selv...)
Ikke bare har jeg fått skravla fra meg på cafè , men jeg har også funnet disse ostepop spise dingsene til Emil!  Bolla ble super fornøyd og gnager som bare det! ( de heter forresten skumpinner laget av hirse og mais) OG ikke bare det,jeg har kanskje knekt koden på flaske! Kjøpte en nuk flaske i stad og den så det jaggu ut som om var godkjent av sjefen sjøl! Dvs at han sugde et par ganger, noe som fikk mammaen til å se lys i enden av tunnellen! Rakker`n til kjedelig oppdagelser for andre, men svært stort for en frustrert husmor:)


Guttaboys koser seg:

Gutta til bestefar: ( hvem koser seg mest mon tro?!)

Og Oliver hadde jo selvfølgelig bestilt sjokoladepudding til dessert:)
Og servert a`la Holm style: med sukker på toppen ( ja, jeg tror det er der jeg har fått de gærne sukker genene mine fra...) aj aj aj. Også er jeg dum nok til å videreføre det til unga mine....til min manns store fortvilelse....

Ahhh, god torsdag kveld:) Og Oliver skal sove inntil mimmi`n sin i natt:) Han ble igjen! Det er så koselig! Han er heldig som har sånne flotte besteforeldre! OG vi skal ha god plass i senga vår i natt, og vi savner`n sånn når han er borte....blir jo helt skrullete selv om det er bare for en natt! Og ikke er det så ofte han er borte heller:) Men er man mor så er man mor:) Og faren er hakke værre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar