mandag 21. januar 2013

Gjenbruk!

Min kjære mann får plutselig en fiks idè , stikker i garasjen på et dårlig tidspunkt, og nekter deretter å fortelle meg hva pokker`n han skal.....Jeg sitter igjen som et spørsmålstegn med vondt i magen....
Og etter ett par timer kommer han inn døra med en dings....og jeg kjenner pulsen stiger og spør sånn litt pent: Hva i HELVETE er det der??

Og Mr. kreativ ser på meg og sier: Jeg har laget en radio til deg jeg!! Var`n ikke fin??? Ehhhh ( jo da... ett par høytalere til var akkurat det jeg trengte!!!) Jeg HATER høytalere....og han ELSKER dem....Det blir så kræsj det!!

Også får jeg historien bak denne høytaler ideen da, og det var at hans kjære flotte angry birds radio datt i bakken og gikk i tusen knas...og da lyste pæra i toppen på Petter Smart og han tenkte....jeg tar ut høytalerne og kobler litt ledninger og lager en ny en! JEPP! Og da får kona mi en radio på kjøkkenet som hun ønsker seg:) Jeg tenkte mer en liten en jeg kunne ha på benken....! Og dessuten har jeg en tivoli radio som jeg virkelig ELSKER! Som passer perfekt på kjøkkenbenken! Men den har du jo i kjeller`n...Ja, det ville vært grusomt å måtte flytte den rundt!!

Her er`n:

Jo, da! Den matcher kjøkkenbenken....den passer til gulvet.....så ja, den var jo ikke såååå gæren! Løsningsorientert er`n og tildels kreativ:) Og tanken på at han lagde den til meg var jo igrunn litt hyggelig! Så får vi se da om jeg danser mens jeg lager mat eller ikke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar