søndag 6. januar 2013

Det kommer for en dag...

Ja, og det er akkurat det det gjorde! Jeg måtte jo selvfølgelig fortelle denna mannen min om min lille blogg spire ide. Han leste med et smil om munnen og sa følgende: Ja, dette var jo hmmmm... morsomt! Detta skal du gjøre! Bare blogg du! Men det er et par ting om meg der du kan kutte ut. Da tenkte jeg som følger: Her er det ingenting som skal "kuttes" ut. Dummeste jeg har hørt. Kanskje det er lurere å bare "slenge" det ut der? Og der har du meg da....i et fantastisk nøtteskall. Jeg har utrolig mange vanvittig gode ideer, men det er ikke alltid jeg fullfører dem. Hvordan løser jeg dette sånn rent praktisk? ( det klarte jo han smartassen jeg bor sammen med å spørre om...)ja, nei,jo jeg kan jo bare lage en haug med word dokumenter og printe de ut? eller? Da så`n dumt på meg da....

Jeg er jo ikke en sånn super ekspert på data og er ufattelig utålmodig når det kommer til sånne ting... og en helsikes hissigpropp.....hvilket utgjør en dårlig kombo! Nei, men spør om jeg kan ommøblere ( det har jeg nemlig vært ekspert på siden jeg var 13)Nok et underholdningsmoment det kommer mer av.

Så hva gjør jeg nå da?? googler: Hvordan lage en blogg?! Ja, det kan jeg jo godt! Trenger jo ikke si det til no`n...da er det jo ingen som vet at jeg slenger alt mulig slags rart ut på en blogg!Også er det jo rett og slett litt mer praktisk ( der fikk`n jaggu rett igjen gitt)

Også får vi se nå da....hvordan dette blir....igjen...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar