mandag 22. april 2013

Du vet at du er lite ute når....

Du skal på fest og alle sier: Nei, men så koselig! Det er vel godt for deg å komme seg litt ut:) Jo, da! Det er jo det! Så selv om "jegikkeerpåfestheletida" så skulle man tro jeg hadde all verdens av tid til å dokumentere våre alles rare hverdagsysler, men den gang ei!

Anyway...fest ble det på a mor, og morro var det! Vi blir jo 30 hele hurven, og det er godt det er noen av oss som orker å ordne en skikkelig fest! Jeg er heldig som har disse jentene mine, og det var koselig som det alltid er. Vi koser oss glugg i hjæl, ler enda mer, og danser til krampa tar oss:) Og interne spøker som er vel 10 år gamle er fortsatt like stas! LOVE IT!
Min aller beste Lene:)

Og mini bolla han fyker rundt som aldri før, fortsatt tannlaus....Jaiks! Han har lært seg og reise seg oppi senga, og mor var fort oppe med tlf og fikk foreviget det store øyeblikket:


Også fikk jeg tatt et helt nydelig bilde av den lille tigeren min:
Han er jo rett og slett til å spise opp, er det rart man blir skrullette!!!


Og Oliver er blitt en virkelig tøffing! For ett par helger siden bestemte jeg meg for at vi trengte en lørdag med bare mamma og Oliver tid! Så jeg syntes det var på høy tid at vi tok oss en tur på kino! Oliver syntes det var litt mørkt, men bare filmen begynte, så var alt glemt og popcornet gikk ned på høykant! Det var så kos:) Bolla koste seg hjemme sammen med pappa!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar