tirsdag 2. april 2013

Det var dett....

Det har seg dessverre sånn at alt har en ende... og etter fire fantastiske uker, så reiser vi altså hjem i morgen!
Vi har kost oss, spist alt for mye donuts, sett masse fint og rett og slett hatt fire uker med kvalitetstid noe denne familien hadde utrolig godt ut av etter maaaase kjas og mas med både flytting og oppussing!

Så her kommer det altså, en liten oppsummering:

  • Minste bolla har vokst masse, drikker fra tutekopp, får ikke pupp ( litt snufs) , spiser amerikanske vafler ned på høykant og åler seg fremover i en feiende fart.
  • Oliver er seg selv enda, dog litt mere amerikanisert og sier MICKEY MOUSE og APPLE JUICE klart og tydelig.
  • Faren er mer amerikaner enn noen gang og er særdeles ikke klar for å reise hjem i det hele tatt.
  • Den noe frustrerte frua har definitivt fått trangere bukser og må bare innse at grønntfor og lange gåturer må finne sted når vi er hjemme igjen.
  • Vi har absolutt fått smaken på det gode liv og har store planer om å reise tilbake så fort muligheten byr seg.
  • Alle disney parkene er besøkt og inntrykkene er vel fortært.
  • Outleten er besøkt litt for mange ganger, og kontoen er egentlig litt for tom, men so be it!
  • Vi har spist alt for masse god mat, og gruer oss til å komme hjem til norsk kost!
  • Alle opplevelser er vel dokumentert på film og fotoapparat, og vi gleder oss til å vise frem til venner og familie.
  • Oliver har møtt alle sine favoritt figurer, og jeg tror han blunka en gang på de fem minuttene han så Darth Vader på scenen.
  • Jeg kan med hånda på hjertet tørre å påstå at jeg er så heldig å fått utdelt ett par helt fantastiske svigerforeldre og jeg kommer til å savne min og svigermors koselige morgenstunder med kaffe og douts. ( Disse mannfolka er ikke klar over hvor godt de har det når de kan snorke lenge hver enste morgen! )
  • Vi begge er litt små bekymra for at det siste avkommet skal forbli en tannlaus herremann, 9 mnd rett rundt hjørnet og ikke et eneste tegn på tenner! Sånn sett bortifra at sikla renner som aldri før!
  • Så i skrivende stund befinner mannfolka seg på dragrace museum, jeg prøver å pakke og skrive blogg innlegg og unga mine er ikke samarbeidsvillige i det hele tatt. Olliver fyker rundt med påske egget på huet,og Emil er misfornøyd hvert femte minutt. Så disse få linjene har tatt meg nesten en time!
  • Må dessverre innrømme at det er to ting jeg savner med Norge: Dyna mi, og vannet fra springen.
Avslutter det hele med feriens absolutt fineste bilde:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar