torsdag 25. april 2013

Alle tiders blinkskudd....!

Jeg er så heldig å ha fått utdelt en gjeng med noen helt fantastiske jenter, og vi har altså syklubb. Vi syr ikke, tvert i mot. MEN i kveld viste det seg at ikke bare èn, men opp til fler hadde med seg strikketøy! Ja, da, og da skal det ikke mye til for å imponere meg. Og ikke bare det, men disse fruene har til og med egen kurv til strikketøyet...noe som min mor kaller en håndarbeidskurv! Det store spørsmålet er da, har vi blitt gamle? Ja, jo eldre ihvertfall. Skulle ønske jeg også kunne strikke, men man plasserer ikke en hissigpropp som meg med ett par skarpe strikkepinner....nei, det kan gå alvorlig gærent! 

Men fytti rakkern og morro vi har det altså:) Jeg er så glad i dissa girlsa mine, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle klart meg uten dem. Den ene slår ihjæl den andre med til tider mange morsomme utsagn....og i kveld klarte Magnussen og ta det mest morsomme bilde jeg har sett på lenge.

Blinkskudd:

Den ellers søte fruen i hvitt går undet navnet K-Larsen og det ser ut som om hun ikke har det like morro som oss andre....ha ha ha!
Det er godt ikke hun vet at jeg blogger, men det spørs om ikke jungeltelegrafen kommer til å gå etter i kveld altså! Jaiks! Den morsomste blogg frua gjennom tidene sitter forøvrig til høyre for fruen i hvitt: lillekatts.blogspot.no gjør at jeg alltid får en god latter! 
Nå skal jeg gå smilende til sengs etter nok en utrolig koselig syklubb! 

1 kommentar:

  1. hahahaha, det ER et fantastisk bilde av K-Larsen!!! Hun burde fått det i bursdaggave, ho ho!!

    Så morsomt at du har begynt å blogge! Det er kjempe big bissniss assa! Får tilsendt sminke og smykker og rosa treningsklær i fleng! EHm....

    SvarSlett