mandag 5. august 2013

Storebror sin gutt!

De tre offisielle innkjøringsdagene i barnehagen er over, og i dag var det første dagen Emil var i barnehagen hele dagen alene.
Litt passe ( les veldig ) spent dro jeg opp i barnehagen klokka tre!

Dette var det som møtte meg:

For det er jo ingen sak, når man har storebror i nærheten! Det varmer et svett mammahjerte!

Emil har hatt en strålende dag, Oliver med! De koser seg og jeg kan ikke annet enn å være evig takknemlig for denne fantastiske barnehagen vår!
En sliten barnehage gutt sover søtt i senga si  i skrivende stund, Oliver ser på siste rest av barnetv og jeg....jo med kaffekoppen i hånda prøver jeg å psyke meg opp for en arbeidsdag i morgen...godt jeg begynner 12....og slutter fem..... liver er hardt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar