torsdag 1. august 2013

Barnehage gutt!

Vi skriver 1 august... jeg er offisielt tilbake på jobb...( godt jeg startet med noen dager fri!) og første dagen i barnehagen var plutselig her!
Plutselig har vi to barnehagebarn, en som går sitt siste år, og en på sitt aller første....for å si det mildt er det siste året på han eldste som bekymrer meg mest...men la oss nyte ett år til i barnehagen før man begynner å tenke så langt!

Så i med at jeg plutselig her om dagen fant ut at jeg skulle begynne på jobb, så måtte jeg begynne på alle de prosjektene som jeg hadde tenkt å gjøre mens jeg har hatt permisjon....rydde i alle barneklærne, rydde vaskerommet og kjelleren...og for å ikke snakke om mitt lille kontor, som jeg skulle ha brukt mange kreative timer i...ja ja! Så resultatet er altså slik, nå står hele kjeller`n på huet.... og plutselig i går kveld fant jeg ut at kanskje det er på tide å merke litt klær til barnehage start?!! hjelpes!
Så det gjorde jeg i en fei, kjelleren fikk enda en liten oppløftning, så et par dager til nå, så skal det være ferdig! Men har jeg kost meg glugg i hjæl hjemme med denna trollungen?" JA,det har jeg! En tid som aldri kommer igjen, så da får det heller være med denna kjeller`n ( som altså ble ferdig til slutt) Det viktigste er å kose seg med grorudpalma, kaffekoppen og små lubne barnetær, spørr ru meg!!





Så denne dagen måtte foreviges med mobil kamera på kjøkkenet i stad. En stor dag for den lille klumpen min og en enda større dag for mammen!
Ååååå for et fantastisk permisjonstid det har vært, og nå er det på tide for denne frua og komme seg ut av klær full av matrester og gulp, tre på seg arbeidslysten og gå tilbake til hyggelige arbeidskollegaer og kreative hjørner! Det skal da bli litt godt også! Så skal nok disse gull klumpene mine kose seg i de beste tilværelser i skogen og skape nye relasjoner og nye lekekompiser. Det varmer et mammehjerte!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar