tirsdag 13. august 2013

Kreativ...nei! Kaos? JA!

POFF!! Så var den tilbake gitt! Hjelpes....barnehageinnkjøringen er over, gutta koser seg.....og jeg?? jeg er så sliten! Det går i hundre hele dagen! Fra klokka seks til åtte om kvelden! 
Etter slaget åtte om kvelden hopper jeg i det siste mamma oppdraget for dagen og smører matpakker til den store gullmedaljen....matpakkemafiaen...skikkelig! Men det er morro da:) jeg elsker nemlig matpakker! Små snålt er det jo, men det er jo helt greit! 
Så akkurat nå om dagen lurer jeg på om det kreative er blitt borte, for her er det bare kaos! Hvordan i huleste skal jeg ha tid til å være kreativ i dette huset nå??? hmmm.
Her er det hverdagskaos hver eneste dag! Men jeg liker det! Er det verste av alt:) Så er det jo litt sånn at man må like litt kaos og ikke minst klare å slappe av i det! Selv om unga fyker rundt med spaghetti saus i håret og har bilrace mellom beina dine, mens hele kjøkkenet koker over, så har jeg lært meg en ting: Finn et stille hjørne og nyt kaffen i ti minutter....pause...deilig....oppvasken og de møkkete unga kan være sånn litt til.....man må hente seg inn....i hverdagskaoset!


Og på jobben...koser jeg meg glugg ihjæl! Helt sant! Kan være kreativ og skravle uten at noen henger i bena mine! 
Jeg kan være Jeanette i åtte timer, og det er egentlig ganske ok:)

Duty calls:) Blogg innlegg innimellom levering i bhg og jobben om morran...er ikke verst! 
#stoltavmegselv#skullekanskjegjortnoeannet#egentid#pusterom#kaffeifred#

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar