fredag 15. februar 2013

Billig nytt

Er det en ting jeg aldri kan få nok av så er det lysestaker! Og noen ganger sier fornuften i meg at jeg ikke kan kjøpe fler....Så da bruker man det man har! Ideen kom over meg en ettermiddag når jeg varmet middagsglass til minstemann! Oi, disse glassene er jo egentlig ganske fine! De kan jeg ha lys i:)
Og jeg elsker norgesglass. De bruker jeg til alt! Så når norgesglassene møtte middagsglassene på et sølvfat, så ble det i grunn veldig fint!


Og disse småglassene kan man jo også pynte med litt bast eller blondebånd hvis man vil stæsje de opp litt! 
Og riktig så koselig blir fatet hvis man har ett par kvaster av noe slag:) Her har jeg brukt gåsunger, et sikkert lite vårtegn:)
Det jeg også gjør hvis jeg ikke har fått vært i blomsterbutikken, er å knipe av en orkidee klokke fra en av orkideene mine også legger jeg de i et lite glass på lysfatet! Ingen dum idè:) Og det skal sies at de holder leeenge oppi et lite glass!

Og når jeg tenker meg litt om, så hadde det vært veldig fint med garn rundt, så jeg tror jeg må fri til min mor....strikke det har jeg rett og slett ikke tålmodighet til, så da er det kjekt å ha en mamma som strikker alt mulig! 

Nå er det endelig fredagskveld og kosetid på sofaen står for tur!

GOD HELG!!


1 kommentar: