lørdag 9. mars 2013

Endelig fremme!

Jetlaget har begynt å legge seg, skuldrene senker seg og feriemodusen kommer snikende. De første dagene går unna til diverse innkjøp. Og vi har igjen gått berserk på Wal Mart, og Oliver har fått seg badeleker. Han ga nemlig streng beskjed: Mamma, pappa: Jeg må få noen leker for ellers så blir det veldig kjedelig for meg!!
Ja da....

Og en av de tingene som vi måtte få tak i, så var det en vogn. Mor selv har selvfølgelig gjort grundig research på forhånd og derfor gikk turen til MacroBaby. En fantastisk butikk. BarnasHus er ingenting i forhold! Og Stokke er faktisk den vogna de reklamerer mest for:) Det er jo litt artig:)

Så dette ble resultatet:


Meningen var egentlig å kjøpe en sit&stand vogn, sånn at Oliver kunne stå og sitte bak, men da gikk ikke ryggen på selve vogna ned. Så da ble valget enkelt og vi endte opp med denne Graco vogna. Knall fin, kjempe fin og trille og gutta var strålende fornøyd! Vi skal gjennom maaaange Disney parker og da er det greit å ha kontroll på begge to. Disse folke fylte plassene er jo et reint mareritt for en hønemor som meg:) Jepp, jeg er over hysterisk og ikke orker jeg å høre på Olivers mas om at han er sliten av å gå.... Og farens skuldre har ikke godt av mer bæring:)

Så nå skal late dager nytes og den første parken som står for tur er Gatorland.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar